pátek 24. července 2015

Moje snídaně I.

Krásný sluneční den přeji :)

Dnes pro Vás mám nachystaný článek o tom, jak vypadají mé snídaně. Mám radost, že je léto a že roste tolik skvělého ovoce. A mám radost, že existují trhy, kde si mohu tohle ovoce nakoupit od lidí, kteří to (doufám) pěstují s láskou a ovoce je bez chemických postřiků, jako to bývá v obchodech.

Na snídani mám často čerstvé ovoce, většinou jen jeden druh, kvůli lepšímu trávení. Nebo také čerstvou šťávu z ovoce/zeleniny/ovoce a zeleniny. Nebo si občas udělám nějaké smoothie.

Např. 6 banánů, misku meruněk, několik broskví, misku borůvek, 0,7-1 litr šťávy z červené řepy, mrkve, okurku, smoothie z banánů, datlí a nepraženého kakaa, smoothie z banánů a špenátu či kadeřávku apod.

Tady je pár fotek :)





0,5 litru kanadských borůvek ♥




600g meruněk (počítáno bez pecek) ♥



2 broskve a asi 400g meruněk ♥



1 litr šťávy z okurku, mrkve, červené řepy, listů z červené řepy a mangoldu ♥


A jak vypadá Vaše snídaně?

Mějte se krásně,
Michelle M.

5 komentářů:

  1. Moje vypadají nejčastěji podobně! Ale občas mám i něco, co si upeču nebo třeba puding. Slaně snídám spíš výjimečně - obložené pečivo, míchaná tofu vajíčka,.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si občas udělám nějakou teplou snídani přes zimu, například jáhlovou kaši, mňam :D A slanou snídani ani nepamatuji :D Tofu vajíčka jsou super :)

      Vymazat
  2. Parádní fotky :3 .. já mám taky nejradši 1 druh ovoce v současný době. Navíc je to ještě rychlovka a nezašpiní to moc nádobí :D

    OdpovědětVymazat
  3. takéto ovocné raňajky, och ano <3 najviac si teraz idem čučoriedky

    OdpovědětVymazat
  4. mé snídaně vypadají podobně, aspon tedy v létě :) nejčastěji si asi dávám banán s arašídovým máslem nebo datlovou pastou a k tomu další ovoce jako merunky, švestky, broskve atd.

    ale nějakému raw i ne-raw dortíku k snídani také nepohrdnu :) a v zimě nesmí chybět ovesná kaše!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za komentáře! :)