pátek 15. července 2016

Vegan na cestách | Jaké jídlo jsem si s sebou vzala do Chorvatska?

Krásný den přeji.

U nás ve škole každý rok druháci jezdí k moři na sportovní kurz, a protože jsem letos chodila do druhého ročníku, čekal tento kurz i mě. Když jsem se dozvěděla, že jedeme na 10 dní do Chorvatska, kde nemáme objednané žádné jídlo, byla jsem ráda, protože většinou když někde máte polopenzi, na zdravé (nebo dokonce vegan) můžete zapomenout. Takže jsem hned začala vymýšlet, co si s sebou vezmu. Celkem nemilým zjištěním bylo, že naše zavazadla mohly vážit maximálně 20 kg (později to snížili na 15 kg), což bylo špatné vzhledem k tomu, že jsem si chtěla vzít spoustu plechovek cizrny a fazolí. Nakonec jsem musela vymyslet taková jídla, která jsou lehká, zdravá, chutná a pořádně nasytí.




Já, milovník raw tyčinek, jsem hned měla jasno, jaké jídlo mě bude doprovázet na svačinky. Nejraději mám Bombus, ale také v Globusu byla akce na Vivo bar tyčinky, tak jsem si musela koupit i ty. Také Lifebar mám ráda, ale Bombusky vítězí na plné čáře.

Pokud Vás zajímá, jaká je má nejoblíbenější, tak momentálně ujíždím na Bombus proteinové arašídové. Předtím jsem milovala kokosovou, pak přišla mánie jablečné se skořicí a teď nejvíc arašídy. Mňam, mňam, mňam.

Raw tyčinky seženete ve zdravé výživě, v Globusu, v drogerii DM a nově i v Albertu. Ale myslím, že je seženete i ve více obchodech, v dnešní době jsou velmi populární.


Na svačinku jsem si také objednala tyto malé balíčky raw granoly. Ve složení je naklíčená pohanka, naklíčená slunečnicová, chia a lněná semínka, naklíčené proso, datle a další sušené ovoce a superpotraviny.

Můžete si je objednat na e-shopu Zeleného shopu.



Na snídani jsem si pořídila tuto raw superfood kaši. Stačí zalít teplou vodou (nejlépe do 42°C), zamíchat a nechat chvilku odležet. Obsahuje spoustu semínek a sušeného ovoce. Chutná dobře, není přeslazená. V nabídce je i více druhů. Na cesty je to ideální snídaně.

Objevila jsem ji nedávno ve zdravé výživě. Když jsem se podívala na složení, tak je víceméně stejné jako snídaňové směsi od Iswari a přitom je skoro o polovinu levnější. Tohle balení stálo 105,-


Dále jsem si s sebou vzala celozrnné žitné těstoviny, knäckebrot, amarantový chlebíček, dvě plechovky hummusu, dvě plechovky červených fazolí, plechovku mexické směsi (kukuřice, hrášek, paprika), plechovku rajčat, jáhlovo-rýžovou kaši a ovesné vločky.

Pak jsem si ještě vzala datlový sirup (který na fotce nevidíte), abych si mohla osladit ovesnou nebo jáhlovo-rýžovou kaši.

Vzhledem k tomu, že jsem si tam kupovala spoustu ovoce (banány, jablka, broskve, meloun,...), nesnědla jsem to všechno a jedny fazole, jeden hummus, amarantový chlebíček, trochu ovesných vloček a asi polovinu tyčinek jsem dovezla zpět domů.

Tyčinky mi dělali největší společnost v autobuse (jeli jsme asi 15 hodin).



A co vy si s sebou berete na dovolenou? 

Mějte se kráááásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za komentáře! :)